Thursday

Cinta bertepuk sebelah tangan..

        Hmm..Cinta bertepuk sebelah tangan' itulah tajuk untuk entri kali ini....nak tahu ?? Meh,meh sini nak bagi tahu,*Jeng jeng jeng*(surprise sikit)...
       
        kisah  cinta ini terjadi masa zaman muda-mudi saya dulu, dimana saya telah JATUH HATI *Gedebukk!!! hadoi,,,* dengan seorang jejaka yang boleh dikatakan sangat tampan la pada waktu itu..haaha..masa tu saya baru berusia 16 tahun *gatal betoi*...biasa la waktu remaja ni la nak menggedik pun, esok-esok kalau dah kerepot tak ada yang nak tengok..hheee..

       First time tengok mamat nih,fulamak!!! memang hensem habis...*tuh-tuh puji melangit tuh**...Mamat ni anak seorang cikgu di sekolah saya,bapak  dia pun hensem tambah la anak kan..kihkih....tiap-tiap hari saya tunggu dia lalu depan kelas saya semasa waktu rehat...sebab kelas saya tu laluan shortcut ke kantin..hhaha..so.ada peluang la tengok wajahnya yang manis tu..*manis ke?? tak tau,tak tau**.. bila bunyi loceng rehat je saya dah terpacak depan pintu, hah sampai macam tu sekali..nak tengok kekasih hati la katakan..heea*perasan*....

      Pagi-pagi masa sampai sekolah perkara yang pertama saya buat ialah cari kerata bapak mamat nih a.k.a cikgu saya dah sampai ke belum...bila tengok kereta ada, hmm hati pun senang..hehe..tu baru tengok kereta, orang dia tak lagi... kalau tengok orang dia confirm  penyakit sawan babi datang..haha...

     Tapi saya sangka panas sampai ke petang tapi hujan ditengahari**abis baju basah**, saya hanya bertepuk sebelah tangan...bak kata mak cik jual nasi lemak depan sekolah : 'tepuk sebelah tangan takkan berbunyi nak oi'.. namun apa yang lebih menyedihkan dan menghiris hatiku bagai sembilu nih *pulun betul** ialah apabila mamat nih menyukai salah seorang kawan karib saya sendiri....uwwwaaaaaaaaaa....tu yang sedih tu...

       Ye,kawan saya tu memang cantik, kulit putih gebu, lemah lembut...huhh mana laki tak cair...huhu....nak banding dengan saya nih, hmm macam langit dengan bumi....tapi diorang memang sesuai.sama cantik sama padan..hahaa..
masa first dapat tahu yang mamat nih suka dekat kawan saya,..sedih sangat...hukhuk...
      
         Tapi,saya think positive yang mamat tuh bukan jodoh saya kot...lagi pun saya muda lagi... kehidupan masih lagi jauh..and masa tu masih belum matang sepenuhnya**hingus pun meleleh lagi,gedikk nak ada boypren** nih bukan saya cakap ..hehe..tapi nenek saya yang cakap..huhu...

       haha..times up..huhu..sampai kat sini saja kot untuk entri kali ini...kalau sesiapa nak komen boleh la ye..apa-apa nasihat,..diterima...tatatitituutu,,,

No comments:

Post a Comment