Monday

Kalau Saya Dapat RM 300.....

Helloo..readers...!! entry kali nih just nak ceritakan tentang contest yang saya join nih... contest tu macam tajuk entry diatas Kalau Saya Dapat RM 300... dan kalau nak tengok banner ada kat bawah nih...

-
-
-
-
-
-
-


Tadaa...inilah banner untuk contest nih...tuan punya blog yang buat contest ni ialah kak Safra.. cantik la dia..manis bertudung...Blognya sangat cantik dengan kombinasi warna pink & white..
Actually, saya tahu tentang contest nih sebab saya di tag oleh cik amy ...terima kasih banyak2 untuk cik amy...and thanks jugak dekat kak Safra yang buat contest nih...she is very SUPERDUPERWOMAN lah...sebab baik hati nak bagi duit untuk blogger lain...memang layaklah dipanggil superwoman...sebijik macam cite Superman yang suka tolong orang dalam kesusahan...
kalau korang yang lain nak join kena follow blog kak Safra and like fanpage INTBM...kalau korang nak join contest nih klik sini ye dan kalau nak tau cara-cara nak menang contest nih klik sini pulak ..

Ok..kalau saya dapat RM 300 macam-macam benda boleh saya buat..yelah RM300 tuh nilainya sangat besar bagi saya seorang student nih...nak-nak sekarang nih cuti semester poket kosong dan perlu diisi...first sekali kalau saya dapat RM 300 tuh saya nak bagi mak saya separuh... barulah berkat hadiah yang dapat tuh...ye tak?? yelah, kalau nak bandingkan dengan jasa mak saya selama ini memang tak terbalas la kan dengan nilai wang tersebut...tapi ia sedikit sebanyak meringankan bebanan mak saya sekarang disebabkan banyak wang yang telah dibelanjakan untuk menguruskan kemasukan adik saya ke matrikulasi...kesian mak...saya datang bukan dari keluarga yang senang dan tidaklah terlalu susah..sederhana saja..so, sebagai anak sulung saya perlu membantu keluarga dengan apa yang termampu..walaupun hanya dengan wang RM 300...

And selebihnya dari wang tersebut mungkin untuk dibelanjakan untuk keperluan sendiri tanpa menyusahkan mak dan ayah..yelah, kadang-kadang saya terpaksa pendamkan saja apa-apa yang saya mahu dek kerana kekurangan duit..So, dengan join contest nih mungkin rezeki menyebelahi saya ..insyaallah..tapi kalau tak dapat pun tak apa...mungkin bukan rezeki saya..
saya hanya mencuba...selebihnya Allah yang tentukan dengan keputusan yang dibuat oleh Kak Safra, sama ada saya layak menang atau tak..

Last but not least, special thanks to kak Safra sebab buat contest nih...and thanks to cik amy sebab tag saya...and sekarang saya tag di 3 org blogger yang bertuah..


sebelum terlupa tarikh tutup 15 Julai 2011 ye... gud luck..



3 comments:

  1. hyehye , thank you yer tag cik kacak . insyaAllah kacak join ;)

    ReplyDelete
  2. terima kasih ye sbb sudi join =D

    ReplyDelete
  3. Kak Safra & cik Kacak...most welcome...=)

    ReplyDelete