Sunday

dating di pizza hut....

helloooooooooooo,walaweyhh...lama la tak update ini blog...ergghh...
gila bersawang blog nih...hihii...
hari ini 31 Julai 2011 saya pergi berdating dengan semua kekasih saya di pizza hut..ngeee!
haha..lama tak jumpa diorang....semua kekasih saya nih sangat awesome lah...
Nak tau sapa kekasih saya tu.........jeng-jeng....








dari kiri: najwa,me,asmida and azizah

                                     tadaaaa...ni la kekasih cinta hati saya...yeee..

and

dari kiri: nizar,shah and hafiz
gambar nih agak macam blurr kn..
muka agak macam tak nampak kan?
sebab diorang nih pemalu..kalah ladies tau...lagi-lagi yang tengah tu..huhu


Najwa...my superduper best friend....
my best friend from form 2 lg..



tengok...sampai licin kitorang melantak pizza tuh..mampu?
yelah,besoknya kan nak puasa..so, makan la puas-puas..heeee



I'm happy today..bacause dapat berdating dengan all my best friends..yeee..dah bertahun tak jumpa diorang..*ohh please sarah..baru setahun je tak jumpa ye...ok fine i tipu...

3 comments: